tiistai 6. syyskuuta 2016

you don't have to do anything

mun elämä on pelkkää suorittamista
sääntöjen noudattamista
pakkotoimintojen kanssa pelaamista
kaloreiden laskemista

mua ahdistaa niin paljon
koska kohta joudun rikkomaan
tärkeimmän säännön koskaan

olen syönyt samaa ruokaa
kohta kuukauden ajan
enkä ole suostunut poikkeamaan
rutiineista milliäkään

nyt mun eteen laitetaan annos,
joka kuuluisi syödä
mutta eihän mikään ole pakko

mä joudun syömään jotain tuntematonta
jotain minkä kalorimäärästä
mulla ei ole aavistustakaan
jotain joka varmasti lihottaa
ja jota kuitenkin alan vain ahmimaan

mun tekisi mieli juosta karkuun
tai syödä pelkkää salaattia
tai ainakin alkaa itkemään
tai oksentaa kaikki syöty ruoka

mä pelkään että jotain pahaa tapahtuu
että mä kuolen tai tukehdun
että mä vähintäänkin lihon
ehkä ainakin sata kiloa

mä en ole valmis tähän.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti