lauantai 3. syyskuuta 2016

it gets even harder everyday

mä yritän vain ymmärtää
miten musta tuli tällainen monsteri
miten kerta toisensa jälkeen
pistän itseni muiden edelle

mulla ei ole lupaa iloita mistään
sillä aina se on muilta pois
ja itselleni laadin säännön
josta ei saa poiketa
edes hätätilassa (etenkään silloin)
mulla ei ole lupaa syödä

tietäisivätpä ihmiset
miten paljon sanat satuttaa
ja miten ne pikkuhiljaa
muuttaa ajatuksiani siihen suuntaan
etten kelpaa

mä olen kuvottava
miten voinkin olla tällainen

välillä toivon, että voisin kadota
ihan oikeasti
niin, ettei mun tarvitsisi palata
huomenaamulla selittelemään
miksen vastannut taaskaan viesteihin

ja kun totuus on,
ettei ne oikeasti välitä
niitä ei oikeasti kiinnosta
mutta niin kauan kun muut hyötyvät minusta
he haluavat olla tekemisissä

elän aina muiden ehdoilla
eikä se tule muuttumaan
ja vaikka kuinka yritän väittää
että laihdutan vain itseni takia
se on pahin valhe ikinä

mä viillän itseäni,
koska sanoit että oon ruma
mä lakkasin syömästä,
koska kutsuit mua lihavaksi
mä itken iltaisin itseni uneen,
koska sä et enää välitä,
vaikka mä antaisin kaikkeni sun vuoksi

mulla ei ole mitään.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti