tiistai 20. syyskuuta 2016

singing to the silence

mä oon repiny rikki sydämiä
jotka hiljaa itkee kurjuuttaan
mä oon auki haavat hiertänyt
ja mun oma pää jää huutamaan

tiedän, ei mulla siihen oikeuttaa oo
ei mun takii kenenkään pitäisi vajoo
jotkut kovissa kourissa hajoo
mä en kuulu tähän taloon

anteeksi maailma
mä huudan nyt
ennen kuin olen
täältä pois hävinnyt
mä ansaitsen kovan kohtelun
koskaan ei syy ollut sun

me ollaan yhdessä itketty iltaisin
ja mä oon loppuun asti kuunnellut
mut silti sisälläin asuu paha ihminen
mä oon rikki haavat suudellut

ei koskaan muihin luottaa saa
ei luottamusta ansaitse noin vaan
kun kiviportaille me kaadutaan
vain maailma ivaa pahuuttaan

rauhaa
me tähän maahan tarvitaan
rautaa
on sydän tää
ei sen poltetta saa sammumaan

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti